still sick

Okej då,eftersom rebecka ville att jag skulle blogga så kan jag väl skriva några rader,hah!
Ligger hemma och är dyng förkyld,sjuk igen. Inget ovanligt,börjar nästan vänja mig,tydligen så blir jag aldrig frisk,vilket jävla skit alltså!
Alla i min familj är sjuk,mamma,pappa och jag,så här ligger vi framför tv:n allihopa och dricker te och tar tabletter,ingen orkar göra någonting. haha..
Imorgon ska jag tvinga mig iväg till skolan,för då ska vi träffa designers och m.m
Längtar till helgen då jag ska vara frisk och ha roligt med fina vänner!!!!!
Titt vilket snyggt handsmycke min vän har gjort,hon är för bra.
Kolla in bloggen. http://rebeckatrygg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0