SKÖNHETS-TIPS

Tänkte ge lite tips och hjälpa er lite med olika smink produkter,jag tycker det är svårt och hitta en foundation som passar min hy,så därför ska jag hjälpa er!
Foundation ska inte ge färg,utan täcka!
Aloe foundation- är en bra foundation som är bra mot acne,den lugnar ner hyn!
Compact make up- Mer täckande,bra om man är lite fetare i huden.
Studio foundation- Mer kraftigare smink,bra till tillfällen som fest,fotografering,bröllop m.m
Flytande foundation (den jag har från make up store,en matt model,något jag rekomenderar) - olika täckningsrader.
Puder:
Miniralpuder- krossade bergsmineralier,ingen olja eller parfym,ger ingen allergi!

Matt foundation från make up store,passar den kombinerade till feta hudtypen. Ger en mycket jämn och fin yta.Den har jag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0