I hate to see you cry, your smile is a beautiful lie.

ful tjej!
Orkade bara skolan till klockan 12 idag,min lärare tyckte jag såg blek ut så jag gick hem, oh sen somnade jag mellan 1 och halv tre ,så nu känner jag mig lite bättre.
Stressar runt till en arbetsintervju nu med,fan de är inte lätt och hitta när man får fel adress..Bra gjort!!
Men jag hittade tillslut och det gick bra,nu är det bara och hoppas.
Belönade mig lite med att äta en choklad,det var jag fan värd.
Nu blir det matte plugg och käk.
PUSS
Kaitlyn Rosenblum – Stereo Love (Edward Maya Acoustic Cover)

Kommentarer
Postat av: renée carlsson

vad har du sökt för jobb ? :)

2011-03-03 @ 08:17:44
URL: http://rcaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0