HOLD MY HAND!

Nyårsafton började med att jag och Moa var hemma hos mig och lagade lite mat,sedan tog vi bussen ut till åby där det var fest. Mycket roligt att träffa så många nya människor & kan säga att kvällen var mycket händelserik!
Mot slutet blev det roligare och tolvslaget var så mysigt så,där alla kramades,skålade och hade mysigt.
Sedan runt halv två åkte vi till donkisen och åt mat och hade sjukt roligt eftersom man träffade så många man kände där.
Jag och Moa åkte hem runt 3,halv 4 eftersom båda var trötta och allt.
Men nyårsfirandet var sjukt roligt idag känner man att man lever,gött!
Sov till halv tre och sedan dess har jag bara slappat och ätit hähä..
Imorgon är det jobb!
tolvslaget..skåååål!
glada människor!
dance with somebody!
tuffa människor!
bilder från Fridas blogg: http://fffffridabergengard.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0