Hemskt besök hos doktorn!!!

Hej jag lever,lite förvånade kanske... med tanke på att jag lider som aldrig förr.
jag vet att de låter som om ja ligger här och tycker synd om mig själv,men ja skulle inte ens önska min värsta fiende detta alltså,de är fan hemskt!
dagarna har bestått av tabletter,sovande,juice,film osv.
Det låter som jag har 2 liter gröt i halsen när ja pratar,plus ja pratar väldigt tyst.
Inatt orkade jag inte mer så jag och mamma kom fram till att vi skulle ringa doktorn, så nu har jag varit där.tagit blodprov(pappa kunde knappt titta,han hatar blod och nålar,tyckte lite synd om honom oh sa att jag klarade mig själv,men han skulle vara med för att stöta,haha såg på honom hur blek han blev,tur att de gick fort,stackars pappi,inte lätt oh vara stark ibland)
Samt de där hemska halstestet,har ingen ork till de,tårarna rann,men efter en kvart klarade jag det.Doktorn ringer om någon timme eller så,så får vi se hur de är..
nu orkar jag inte mer,ja vill inte mer,ja blir så himla ledsen,deprimerad av att ligga här,livet känns så meningslöst just nu,HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0