But I'm gonna love you like I've never been hurt before

bästa du!
Har haft en helt okej helg,fredags var jag hemma och hade det rätt skönt...film mys med familjen!
Lördagen spenderades på stan med mammi,samt lite hundvakt och på kvällen träffade jag Becka oh Magnus, vi tog lite fina foton som jag la upp igår.
Söndag,idag alltså har jag vart på stan med becka och vi kollade även hästen match,haha det var riktigt roligt. som gamla goda tider,inte illa att målvakten i andra laget kollade in oss lite,haha.. vi dog!
Busschaufför kollade även in oss oh lät oss gå på bussen fast de var knökfullt,man tackar man tackar.
Nu avrundar jag min helg med solsidan och timeout. bra avslutning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0