- FÖR VI ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN ANDRA

haft en ganska bra dag i skolan,vi har trotts allt skrattat oss igenom dagen.
För övrigt har det varit tråkiga lektioner,men tjejerna i klassen är ju för goa!
Idrottspasset var sjukt roligt idag,innan och under. vi körde bandy med konor,hmmm.
jag och emma värmde även upp med att försöka göra flygplan,det gick bra tills jag ramla oh slog i alla möjliga kroppsdelar,haha men roligt var det.
Snabb som Noemi är fick hon med allt på bild,grymt. Nu ska jag ladda ner en film och mysa! (ska även vissa örhängena jag köpte av emma idag,sjukt fina) Puss

Kommentarer
Postat av: Noemi

det var natta som tog bilderna hjärtat min! :D <3

2011-01-12 @ 23:54:15
URL: http://nnoeemii.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0