TYCKA SYND OM ANKI STUND!

Detta är min vän anki som igentligen är blondhårig men har lyckas tona håret i alla möjliga färger,röd,lila,rosa,brun haha!
Anki bad mig att göra ett inlägg om henne så visst. Denna unga tjej ligger hemma och är jätte sjuk som hon alltid blir på loven hon har så himlans tur ibland!
Så nu tycker hon att vi ska tycka synd om henne, så ni kan väl skriva något snällt till henne på fb!
Eller glömde säga att mojjet har tagit bort hennes fb för en störd människa,haha men de var tanken som räknades!
Jag saknar dig och hoppas vi ses på måndag,hoppas du nöjer dig med detta,titt vilka fina ord jag skriver om dig,jag är bra! PUSS sjuklingen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin vännen min!

hoppas alla tycker synd om mig nu, annars ska de få på skallen! ;)

love u babe! <3

2011-02-26 @ 15:51:35
Postat av: Lars

Fy fan vad söt hon är :)

2011-02-26 @ 16:51:22
Postat av: Edina

Stackren då :( Hälsa att jag tycker att håret blev helt okej ;)

2011-02-28 @ 13:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0