TACO KVÄLL!

Friluftsdag stod på schemat igår,då emmis och jag gick en jävligt lång promenad. Vi gick ut till Eksund från klocket, det tog typ 3 timmar så jag var rätt död efteråt!
På kvällen var vi hemma hos hedda ett gäng och gjorde tacos och hade himla mysigt,lite sång,dans,gitarr,pianospel,massor godis och massor mys! Tack allihopa!
Lite senare åkte jag och becka till Deja vu,det var väl ingen höjdare direkt.. Men det var roligt och träffa människor!
En fin fredag..och idag är jag helt slut!
Mammi och jag tar en sväng till hageby sen för lite lunch och mys! Puss
sommarbild från beckas fest i sommras!

Kommentarer
Postat av: johanna

fan, såg inte er på deja, vi brukar ju träffas på sådana tillställningar ! :)

2011-02-26 @ 15:52:59
URL: http://jjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0