KÄRLEK TILL MINA FINA!

Jag har kommit på en sak,utan mina vänner,min familj och släkt skulle jag inte överleva..
Jag älskar er så otroligt mycket och nu när jag har haft det väldigt svårt/har fortfarande så finns ni där,jag märker vilka som verkligen är mina vänner,jag är så otroligt tacksam över det.
Jag mår bättre,idag har jag till och med ätit mat,klippt mig oh vart en snabbis på stan,ett stort framsteg och de tog verkligen på krafterna. Min mamma skämmer bort mig med vad jag vill, känns ju kul,men så mycket kärlek och saker jag har fått av er så får jag lite dåligt samvete,kan säga att jag saknar min syster otroligt mycket,hon behövs. Åh jag älskar henne enormt.
Fått låna Twiligt boken av becka och jag är fast,nu har jag laddat ner filmen och boken är hur bra som helst.
Jag saknar er vänner,Kärlek till er. Tänker på er alla,tänker på farfar. Du är min fina ängel,jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är stark, tillsammans är vi starkare. Vi finns alltid fina du <3

2011-02-11 @ 19:12:05
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0