And the good girls are home with broken hearts

På bättringsvägen och det känns skönt,det känns som om jag lever i en 75 årings kropp,ingen ork eller kraft. Så himla jobbigt och att jag inte får träna på några veckor/månader gör saken inte bättre!
Men jag och mammi ska sätta på oss massor mysiga vinter kläder och ge oss ut i de fina vintervädret, så himla vackert!
Jag längtar himla mycket efter alla mina vänner. På fredag ska vi ha roligt!
Längtar efter min syster.
Längtar efter stockholm.
Finns så mycket jag ser fram emot,något som lyser upp min gråa vardag förtillfället.
Finns även saker jag inte ser fram emot.
På tisdag blir det skolan,3 veckor sen? Skönt och komma tillbaka in i vardagen.
lycklig tjeja här..önskar att det kommer tillbaka.
PH:Rebecka Trygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0