va gör vi? nu kör vi!

Fredag äntligen. tufft att komma upp ur mina sköna säng imorse, men eftersom de var fredag så var de helt ok.
Idag har jag haft styling lektioner hela dagen, finns inge bättre än de!
gick igenom massa smink, penslar och sånt. sedan var det bara och köra. stylade alex så fin. ni får la se bilder sen.
hon gjorde det fint på mig med. tack korvis!
Nu ska jag ta en dusch och sen börja fixa lite smått, ikväll kör vi med lite partiii hos alleballe, underbart!
( dagens roliga) det var en ute liggare idag på skolan, hahaha. som hade låst in sig på våran toalett i mississippi, så polisen oh allt fick komma oh ta ut stackarn. lite läskig sådär. jaja.
hare bra ni andra.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0