PLUSGYMNASIET

okej.känner att jag behöver skriva detta så kanske folk kan lägga ner allt skitsnack om skolan..
Plusgymnasiet är norrköpings minsta gymnasium, inte alls många elever. runt 500? har funnits i två år.
vi har en väldigt fräsch skola,får äta god resturang mat, får datorer,får massa bra saker som vi behöver till utbildningen, men de behöver inte betyda att plus är en "lat" skola eller att de ger saker för att få elever. vissa elever kanske börjar på plus för de, men så finns de elever som tex jag som vill lära mig styling och tycker de är roligt, jag går på denna skola för att jag trivs oerhört bra och de fokuserar verkligen på oss elever. eftersom vi inte är så många vet lärare vilka vi är oh vi kan få extra hjälp med sånt vi behöver. vilket är as bra!
så sluta klaga, och snacka inte att de är slappt. vi läser matte,engelska och svenska precis som ni gör. vi lär oss de vi måste kunna för att nå målen. även om vi inte går till sena dagar. och plus kanske inte har börjar med fester,nollning och sånt, men vi är nya, och kan fortfarande gå på gymnasiet fester och ha roligt utanför skolan.
vem vet om tio är kanske de är plus som är den nya populära skolan. så vill bara säga till alla 95or välj inte skolor efter fester,gå inte på tex eber bara för att era kompisar gör.
plus är en bra skola, och folk som snackar vet inget om den!
tack och hej.. ta åt er!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så jäkla rätt Karin, hatar folk som har fördomar! <3

2010-09-14 @ 21:56:05
URL: http://moahannaa.blogg.se/
Postat av: karin

TACK för din kommentar den gjorde mig glad. blir så sur på sånna människor som bara snackar <3

2010-09-15 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0