LAN1

igår:myskväll med rebecka,kolla idol, fettade oss med choklad + två datorer. ibland är jag smart,ställde min vita data på chokladen, häh panik där. den blev helt chokladig. men vi fick bort allt och de funkar kanon!
blev hämtad av syster runt 12 tiden!
Idag:har jag tagit en lång sovmorgon, ikväll är det kulturnatten, vi ska kolla på ett band vid namn i´ll be there de brukar vara bra. sen ska jag på en rund tur i rådhuset med mamma, moster jobbar där så hon ska vissa oss lite. hihi
Imorgon: är det sista matchen i serien, vinner vi imr,vinner vi serien, vi är bäääst! snart så är det SM med, grymt!
efter matchen blir de ifk tittande oh mat med laget. massa mys! PÖSS
inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0