BRANDRÖK!

Jag som tänkte stanna hemma idag,undrar varför jag inte gjorde de iallafall.
på bussen får ja en massa sms om att de brinner nära skolan, och att de kanske inte blir någon skola, oh de hade så rätt, vi hinner precis kliva av bussen oh möts av en hemsk röklukt,och så går vi ner till skolan, och ser att skolan är avstängd och och de brinner ganska mycket, skolan var alltså inställd, jag luktar brandrök och de suger, för så länge var jag inte vid skolan, hoppas vi får komma på fredag iallafall, för då äre styling oh de vill jag inte missa!
nu ska jag och sofie åka till navestad för att besöka gamla lärare,sen ska vi åka till hageby och köpa godis/mat och sen åka hem hit oh mysa med film, rätt skönt de med. pöss
bild sen igår, lää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0