NOBODY SAID IT WAS EASY

bra tjejer, sluta deppa och var nöjd över matchen, vi spela lika mot lindö,borde igentligen vunnit,tycker vi var lite bättre, men ibland gåre såhär. iallafall vi är vidare i sm nu , vi är ett av åttonde bästa lagen i svergie och det tycker jag är sjukt bra. en härlig känsla. känns som inget stoppar oss nu!
nu har jag sovit och ätit, mer än så orkar jag inte,min kropp är död, vet inte om jag börjar bli sjuk. men ja borde också plugga, får göra det sen..
liten uppdatering sådär ifall någon bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Alleballe

GUUUU VA DU ÄR FIIIN :D Tihi

2010-10-04 @ 10:22:47
URL: http://alize.devote.se
Postat av: karin

du är så snäll. vad glad jag blir. puss bullen.

2010-10-04 @ 10:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0