VINNST

Spelade ju match igår mot Ringarum. vi vann med 2-1. Amanda satte en jätte snygg straff,så himla duktig.
Kan säga att de spelade ett väldigt tråkigt spel, bara massor tjongbollar från backen upp till forwarden. vilket gjorde att vårat spel blev lite så med, men vi rullade ändå ut dem och tröttnade ut dem. no problem.
Domaren var en av de bästa ja har haft, riktigt grym.
Sen kom jag hem runt halv tio, käkade lite pizza och pratade lite med linnea och hennes kompisar.
sen runt elva fick jag nattbesök av reneé, vi satt vid datan,planerade lite saker och massa mys,hon drog runt halv ett.
Idag vakna jag upp och mår skit. känner mig sjuk. halsen värker och ja känner mig hängig. sämsta tajmingen..
ska vila idag, oh se om jag blir bättre. hoppas det.

tack och ajdö


bästavän kommer hem idag?! fint väder med. hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0