vem är REC?

haha. ibland är jag så jävla blond.
eller jag skyller på att jag var trött, stämmde dock med.
hade skräckfilms maraton igår med becka,jessica,rerre & ida. massor mys.
vi såg Paranormal activity i början . fast vi spolade till nätterna hela tiden. dagarna var ju så sega.
och den är något enormt läskig, om man har svårt och sova på nätterna bör man inte se den. hähä.
sedan såg vi rec. dock inte lika bra. ganska seg film. handla typ om zombie? venne ja halvsov igenom filmen.
dum som man är fråga ja vem rec är och alla börjar as garva fattar ingenting men  sedan fick ja förklaringen att de står ju rec när man filmar, hääh ja trodde de var en huvudperson i filmen. smarta karin i farten. sedan fråga ja om de var en tvåa efter de här, dock börjar alla as garva igen och säger att de inte finns eftersom alla dör i filmen. haha.
men det var mys iaf. härligt väder att de regna och åska ute med, riktigt skräckfilmsväder. gör det enu värre.
sedan fick jag sova hos madre inatt,tack för det <3
/lovis



crazy lady.hähä, (REC)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0