VALBORG

började med att jag och becka drog till reneé där vi chillade med massor musik,dans sjukt bra.
senare sen kom ida,kevin,marcus. vi lyssnade på musik och tog kort. efter ett tag kom agnes,julle & matilda, mkt trevligt.
sen drog vi ut till berget där de var sjukt mkt folk, kände ju massor.
ohsen så gjorde vi lite grejer,jag kommer inte riktigt ihåg alltt.
dock lite synd att från oh vart typ 20 pers eller ngt till att tappa 12 personer när man är ute oh går :o
haha vissa tappa bort sig medans andra försvann, hade ingen koll igår. sory.
fyfan jag jag är trött,man mår ju som man förtjänar eller hur.
men kul var det. bäästa ni.
en lyckad kväll, hihi.



oh karin vissar alltt.. reneé och ida besta.


världens bästa vän love u. 


trötta i benen?:p


kommer inte riktigt ihåg va som hände där. cut bild..


fina tjejer. agnes och matilda :)


bästa kevin barndomsvän, snygg ida.


mysigt

många kramstunder. jackeboii och reneé :D


anton,rerre & ida. :)


kisspaus på donken. haha


bästa killkompis. erik :)


robin KK och sebbe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0