Grattis farfar

Sitter här med mackor & datan. taggar match ikväll mot ringarum. ska bli enormt kul.
min första match sen i höstas? OOH vad jag längtar.
Lite ledsen att jag missar när min farfar fylller idag,men det var han som ville att jag skulle spela och då gör jag det för honom. min älskade fina farfar.
Får fira honom på söndag när det är morsdag med, funderar på om jag ska baka något gott till mamma,de är hon faktist värd.
Åh helg känns fantastiskt med. snart bär det av till gotland, sjukt underbart.
Så det blir en lung fredag, är hemma runt 9, så om någon vill ses så hör av er, vore mysigt. bara jag och linnea hemma,lite sällskap vore toppen.
Nu ska jag packa väskan och fixa.
jag bloggar mer sen.
pussis


snepuss.

sköna och fina kläder enligt mig



pinsamt med så vita ben men jag jobbar påt. tilloch med jakob tyckte jag behövde sola lite? hähä oustch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0