The city

Sköna slappa dagar i skolan. Vi bara chillar. däni.
Gött kan jag säga!
Njuter av sista tiden av 9b5f, min älskade sport,fotbollsklass. wonderful.
Idag hade vi våran sista fotbollslektion tillsammans, tråkigt.:(
Blev ingen träning för mig idag, är sjuk :o
hosta,halsont, feber ? nej men skit bra tajming..
Så blir vila,packa, ttvätta och fixa massor tills ondsag. Innebär Gotland.
Min syster kom in till mitt rum och frågade om jag skulle vara borta två veckor eller ngt. hähä, näe bara tills på lördag :p
Jag kan aldrig bestäma mig vilka saker ja ska ha med mig, gillar att ha ombyten.
Men nu blir det bad och fix.
laddar upp en bild på tröjan jag köpte, som ja har letat.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0