LÖRDAG

lördagen spenderades här hemma hos mig med lite folk.
hade allmänt mys,drack lite gott,åt vm chips och kollade på roliga klipp på tubben,samt massa musik. götti.
När det bara var macke och kevin kvar så kollade vi på melodifestivalen och tyskland vann, så bra var inte dem.
Massa mys med mina bästa kill kompisar. de drog runt två, då mina föräldrar kom hem. somnade inte förns halv fem imorse hemskt, var enormt pigg av all powerking.
tack för en fin kväll alla.
idag blir det landet,mors dag. ska äta lite onyttigheter samt ta med kameran och fota fina naturbilder. ska njuta av att bara slappa idag. bästa vän kommer även hem idag. hur kul som helst.
puss

bilden från kvällen. kommer mer sen.


marcus,jag,kevin. ni är för goa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0