landet

bloggade inte ordentligt igår. bex var trött och klockan var mycket.
så skriver nu idag vad vi gjorde.
jag kom till becka runt åtta, medans de andra gled in runt halv nio.
vi gick till ica träffade många från klassen där,köpte massor godis och mötte sammtidigt rerre och sebbe.
sedan gick vi hem till becka såg film och busade i sängen. hihi
först såg vi amarican pie och sedan såg vi the grudge.. haha så pojkarna var så rädda och söta.
skönt att sebbe var med och kunde säga till när de blev läskigt. har sätt filmen innna så ja kom ihåg lite.
enligt killarna var det också varmt i beckas rum, tyckte själv de var behagligt. men de svettades stora sjöar. haha sweet.
alla drog väll hem runt ett och jag och becka somnade runt 2 kanske.
skulle ju dela säng med becka, men efter snarkningar i örat oh att ja nästan ramla ur sängen gick ja oh la mig i soffan. haha. skönt faktist.
mysig kväll / natt med er.
idag har jag varit på landet med familjen och samuelsson vi fikade och gick promenader med hilda och plockade blommor.
sjukt skönt och mysigt att bara hänga och slappa på landet. älskar såna dar.
nej nu ska jag sova. /lovis

plockade blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0