we no speak amricano

haha vaknade av att någon hade satt på alarm på min gammla mobil.måste vara min fader som skämtar med mig. eftersom han var den personen som hade den sist igår. tio ringde den. hemskt.
ibland tycker han att han är rolig, syftet med de hela var nog att han tycker ja sover för länge :p
så idag har ja ganska mycket och göra.

städa rummet
packa väskan
tvätta
hämta ut mina biljetter


eftersom imorgon åker ja ner till skåne och bästavän. underbart.
plus att solen har kommit fram,lagom till ja ska åka. härlig tajming.
hoppas de är sol i skåne med.

och ja har fått tillbaka min mobil.och vissa nummer har försvunnit. tänkte om ni kunde skicka era nummer till mig. orkar inte säga till alla.
antingen kommentera här på bloggen eller facebook.


bästa farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0