Transparant shorta

Blev ett besök på staden med Rebecka och Ida.
Hittade de saker jag ville ha, blev en transparant shorta,sjukt nöjd sen köpte jag även student present. mycket nöjd. vet att linnea läser min blogg,därför kan jag inte skriva vad jag köpte. hihi
Sen åkte vi förbi hageby, ida är så smart och glömer väska,mm i korgen i cykeln. hahah skönt att hon kom på de så tidigt och de var kvar.
Skönt att man var ledig idag,mindre skönt att vädret suger kuk. kanon.
Imorgon taggar vi avslutningsmiddag och jag vet fortfarande inte vad ja ska ha på mig. roligt..
Ikväll ska jag förbi becka en sväng fixa en överaskning till lärarna plus klassen. haha
sen blir det tjemys med mamma, vi ska ut och käka sen kanske bio . se dear john.
puss


jossans bild. tycker det är fint ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0