tältning på landet

Vart ingen träning igår.. så jag sprang till lindö,till pappas jobb. oh sen hem.
sedan runt nio mötte jag fru min och vi cyklade genom stan vi skulle vidare till halvars men de var stängt.
så frågade två random killar om hur man cyklade till navesta, vi viste ju.
sen åkte vi till landet,träffa jp,ponuts,tobbe. där vi tältade och gick promenader. jätte mysigt.
att bara sitta på landet med trevligt sällskap och se soluppgången. fint fint.
alla var uppe hela natten /morgonen pga över pigga tobbe,sen drog alla hem runt åtta . jätte slitna.
var inte så mycket plats i tältet, tremana tält på fem personer. like it.
nu ska jag sova,jätte trött. ohsen skölja mina ögon som gör så förbannat ont.kliar och är super röda.
pollen ♥

vad ska ni göra på midsommar folk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0