SKÅNE

hej alla mina fina vänner.
sitter hos min ur gulliga,fina vän ebba esko.
jag stormtrivs här.
vädret är perfekt,människorna är så jäkla fina och snälla.har varit roligt oh lära känna er. hoppas på en återträff i augusti.
Idag har vi badat, vi är som brända räkor båda två. ah eller vi är det.
de flesta tror vi har varit utomlands. icke sa nicke. legat och haft kul med ebbas galna skånska vänner, och solen tar ju mycket vid/i vattnet.
vill inte hem, men de är gameday på söndag och ja ska lira lite boll då.
jag tycker faktist att ja börjar få in lite galen skånska,ebba klagar på att hon pratar lite som mig nu. mohaha.
saknar faktist min vän rebecka trygg, vi är som ett gammalt par. hörs av vid telefonen varje dag, ibland två gånger om dagen. vi har så mycket och säga. puss
nu ska vi fixa oss oh lägga oss. trötta.
imorgon ny dag vid stranden , umgås med så många som möjligt innan vi säger hejdå för denna gång. usch.
puss och kram.


last year



egen värld


hon är fan galet bra


alla i sina egna små bubblor.
emma med sin enorma .. ah kolla längre ner.


fan va vi steeker. räkor räkor.

mer bilder later.

Kommentarer
Postat av: anna

var har du köpt din transparenta skjorta ? (:

tack för en underbar blogg , jätte roligt o läsa (:

2010-06-18 @ 11:27:41
Postat av: karin

hej anna.

jag har köpt den på HM. finns även i vit,svart och blå.

tack och roligt att du läser den.

2010-06-18 @ 13:52:07
URL: http://ksvenssonn.blogg.se/
Postat av: anna

taack så mkt (:

älskar o läsa den ahah (:

2010-06-19 @ 21:06:17
Postat av: karin

haha. vad bra.

precis så ja vill att mina läsare ska känna.



fortsätt gärna och läs.

2010-06-19 @ 22:56:54
URL: http://ksvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0