LET'S GET CRAZY

En väldigt konstig ,ovanlig dag!
Kom hem runt åtta , efter vi har cyklat tidigt på morgonen, trötta . en ganska lång väg.
Jag gick bums och la mig,somnade direkt, vaknade av att syster kom och väckte mig runt tre,och kröp ner till mig.
Så jag gick upp och åt frukost..
Sen så krya på dig syster. Inte roligt.(hände en tråkig sak) hoppas de är bättre nu.
Ohsen så får jag jätte konstiga anfall,jätte ont i magen,kramper och allt. känns som man ska dö typ..
varade i en halvtimme,? tog en tablett ohsen vart det bra.
Har hunnit träffat ida en stund också. vi tog en glass. muma. och njöt av det fina vädret. älskar sena sommarkvällar med fina vänner. åh!!

Ae ska umgås med familjen nu.

kisses.


underbara dagar på beckas land. last year.
favorit i repris snart.
saknar dig bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0