helvetejävlafanskap

aaaaaaaaaaaah. arg jag är.
först kommer mamma hem och klagar , tvingar mig och packa färdig,städa rummet. plocka undan i köket. och sen så har vissa hört av sig på mobilen, ska svara och mobilfan stängs av. sätter på den igen, står att simkortet inte är i, tar ut det och sen in igen, funkar då.
sen en gång till stängs den av, står att batteriet för att ladda mobilen måste vara sony ericsson, har ju för fan det. äckelmojje mobil..
provar med linneas batteri funkar då.
ringer as arg till pappa, han tycker jag kan ta min gamla mobil. aldrig. fyfn. desutom skulle ja träffa jessica , åka till hageby, men nu kan jag inte få tag på henne, pga mobilen. och hon är inte inne på msn.
men om du läser de här, kan du åka utan mig.måste fixa med äckelsaken.
jag är så jävla arg. inte ett dugg taggad för gotland. måste ju ha en mobil.. blää.
säämsta dagen- stressad som faaaen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0