gameday

det regnar och massor ute. ogilla.
kvällen igår vart mys,stackars hampus. reneé och jag hade massor energi och då är det inte roligt.hähä
idag har jag sovit,sovit &sovit. gu vad skönt. min säng är ju för underbar ibland.
senare sen blir det match mot gusum i viken. hoppas på vinst.
mina tränare ger sig inte. de vill verkligen att jag ska hänga med till dana cup fast ja har sakt nej en gång innan. får tänka påt igen då.
 
nu ska jag sova,frukost.
laddar upp lite bilder sen skåne resan.

p & k


titta vad vi byggde ihop på en kvart ;)
häh'


ebbson var också med. :)


puss på min bästis


fina fina


nja. passar inte riktigt i keps.

mer bilder later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0