film mys!

Gick och la mig ganska skapligt igår så vakndade inte så sent. skönt!
Linnea kom hem runt halv tolv och båda ville hitta på något men hade inte så mycket pengar så vi tog bilen till ica.
köpte godis,chips, dipp och de.
sen har vi sätt två filmer nu.
1 how she move-dansfilm
2fools gold-komedi
3 och nu ser vi någon.?

mitt sommarlov har varit både bra och dåligt.
förhoppningsvis blir det skåna på onsdag. jag längtar.

ikväll blir det träning. inte tränat på två veckor,fullt schema.

puss


bild på syster och mig sn studenten. <3


Kommentarer
Postat av: natalie !

hej karin .

vilken fin kläninng det var !

vart har du köpt den ?

kram natalie .

2010-06-17 @ 13:15:26
Postat av: karin

hejpåre.

tackar så mycket.

köpt på vila på domino. kram. ha en bra kväll.

2010-06-18 @ 00:54:13
URL: http://ksvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0