Avslutningsmiddag

Igår då hade vi avslutningsmiddag.
Fixade oss hos becka innna med jessica, och becka då.
Sedan åkte vi till middagen, där alla var.
Killarna hade fluga, en del av dem iaf.
Alla i klassen var super fina.
sedan var det tacos till mat och sedan drog dansen igång.
hähä. vad roligt jag hade igår. man dansade med massor olika personer och alla var super taggade.
till och med grabbsen dansade. ae underbar kväll.
skulle kunna dansa hela natten lång.
vid tio var det slut och vi var ett gäng som drog hem till hampus,där vi kollade på dear john, underbar film. eller vi såg inte klart allt, jag och becka gick väll hem runt tolv,rätt trötta.
underbar kväll. kommer sakna min fina klass något enormt.
bilder kommer sen när jennifer skickar eller lägger upp dem.
måste se sötaste bilden på min dejt,haha john hedén.
tyckte de var roligt att vi hade dejter , ;)

bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Abdulahad

SVAR :

haha jag ska lägga in lite bilder sen ;) måste börja fixa mig nu, haha jag är jäävligt trött, du ? :)

2010-06-09 @ 13:24:11
URL: http://jenniferah.blogg.se/
Postat av: karin

haha.jarå. bara jag som är ivrig. ;)

haha förstår det, så som du dansade loss . hihi.

ah ja är as trött, men ikväll taggar vi om. puss

2010-06-09 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0