YEA

Efter matchen i söndags drog jag ut till beckas land. vet inte hur ja orkade med tanke på cup hela helgen,men vafan man måste ju leva livet liksom..
när vi kom dit, åkte vi båt. gled runt lite. med musik och allt. gu va gött. vi drog på som fan i båten. GRET.
sedan åkte vi och badade , där vi drack lite gott och hade sjukt mysigt. när vi kom dit vare två killar där. fast nae de var inge för oss. sedan näckade vi. oh vattnet var underbart. åh vad skönt. typ ljumet. oh näcka måste ni testa, hur skönt som helst.
sedan åkte vi hem och gjorde sjukt god mat,vi fick  tillockmed beckas morfar att äta kyckling. KANON
idag ställde vi klockan på halv tolv, tog en sväng med båten, fikade på i båten mitt ute i vattnet. ohsen har vi badat.och haha . rott med en åra med motorbåten, bensinen var slut så hähä. ja fick lite ppanik MEN vi hade ju bensin tillslut.
kan ju säga att de är underbart att umgås med sin bästavän på detta vis. njuter kan jag säga. puss
fina dagar.


jag älskar dig pucko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0