ÖLAND

igår kväll kom vi hem från öland.
en riktigt fin, mysig och välbehövlig resa.
vi har bara badat,solat,kollat på världens bästa teater,ätit god mat och njutit.
på öland besökte vi borgholm kungen och deras sommarställe, där vi såg kungen och prinsesan madelene. gött.
och sen var vi på böda en dag, kan ju säga att de var underbart. vilket ställe. därimot såg jag många jag kännde igen med, roligt! dit ska jag dra med mitt kompisgäng någon gång.
sen har vi varit på ekkerum och kalmar.
köpte lite kläder,härlig rea. biligt och bra.
teatern var underbar, har aldrig skrattat så mycket. robert gustavsson var bäst.
en mysig, underbar resa med min fina familj..
nu ska jag packa oh dra ut till landet. hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0