MÅR ILLA

fin fin lördag verkligen..
jag dör.
min mage gör så sjukt ont,mår illa,känner mig febrig och allt. svettas som ett as.
tänkt vad vissa saker kan ställa till de.
fick ett fint erbjudande av att ses förut, men förlåt jag orkar inte. kommer sakna dig. och vet att vi inte kommer träffas på tre veckor, men min hälsa är viktig. oh jag kommer höra av mig till dig.
kanske kan träffa bex en pytteliten stund sen, får se hur hon mår idag. kommer inte heller träffa henne på jätte länge. :(
helgen blir det att bara vara hemma,vila. ladda om på nytt tills tisdag. skönt att komma iväg lite.
nu ska jag se film.. hare fint ni andra.


jag och jessica i stockholm i våras. länge sen nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0