DANA!

bilder sen öland kommer.. orkar inte nu.
mamma och pappa tvinga med mig till landet igår, för linnea skulle ha fest.
fy va dött de var. tråkigt. hade hellre viljat göra ngt. inte träffat mina vänner på sjukt länge.. bästa var väll två små moppe pojkar på landet som var sociala.gjorde väl min kväll..
nu ska jag packa, åker på måndag. inte packat ett jävla skit. hatar sånt. är så seg..men de ska göras snart.
se film med syster, a de ' dä ja ska göra nu shutter island?
har feijnt


miss u sjukling.

Kommentarer
Postat av: Linkert

Tack så mycket! :)

Nej jag känner inte honom (= Men min kusin spelar i hans lag. Därför jag var där och fotade (=

2010-07-24 @ 15:58:19
URL: http://hellbergsfoto.blogg.se/
Postat av: karin

där ser man.

men fina bilder du.

allt bra då? :d

2010-07-24 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0