aj aj ..

Blev en stund med moa och becka igår.
jag och becka stod i ica affärn en timme igår,typ.. haha kunde inte bestäma chips smak. haha mojjen.
ohsen gick vi hem till bettan , kollade fotboll. ohsen tog vi en cykeltur. jag åkte hem tidigt,kramp i magen.
åt ägg på dagen .. tål troligtvis inte de :/
smärtan var enorm, och vad jag tjöt. tack min älskade mamma för att hon finns hos mig.
idag skulle jag plocka jordgubbar med mamma och nettan men jag fick magkramg igen. fyfan.. så de fick åka utan mig.
sedan fikade vi här hemma,sedan blev det en tripp till staden.
mamma och nettan shoppade mest. jag hängde bara på var snäll idag och lätt dem gå i sina affärer.
men köpte även en jätte snygg tröja. nöjd.
nu har jag och mamma rensat jordgubbar.. oh nu ska jag väll bara slappa? fårse om ja kan gå ut sen.


solat lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0