Stan & skrillor med hjärtis

ställde klockan idag, behövde gå upp tidigt.
tog hundranitton bussen till väster tull möte upp micaela,sedan åkte vi upp till himpan, åkte skrillor,
jag suger verkligen påt,men tycker det är kul.
inga hockey talanger här, haah, alla i min släkt kan ju nt ha det ;)
men micaela är grym.
inte kul att åka brevid en som har tävlat i konståkning och är bra påt, kommer ja där oh ser handikapad ut, haha äsch var ju bara små kids där, göre inget då.
sedan åkte vi till stan snygga, oh fräscha i 12220 kläder och lite varma, men vi överlevde, letade efter usb sladd, hittade ,åt mat sen drog vi hem till var och en.
sksa hjälpa mamsen att duka nu för att sedan kommer tjocka släkten hit, mys.
kan knappt vänta med att äta, för mamma har gjort sjukt god mat.
mums.
opuss oh kram
jag älskar min bästavän micaela §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0