hoffmaestro

http://www.felsms.com/search/label/Chefen

min humor, jag dör av skratt snart.
så jäkla roligt, gå in på den här.
första skoldan var okej, känns ju inte kul, men nu är det bara en termin kvar, sen gymnasiet-kungsgård & stil o trend.
myskväll hemma ikväll,med god mat, godis & let´s dance gillar karin.
pratat med ebba esko snyggis förtu, förhoppningsvis blire skåne på sportlovet, några dar, måste bara prata med päronen först, oh hoppas det går. saknar min älsking, va vi ska festa i skåne, hihi mys.
ska även försöka leta upp någon konsert av hoffmaestro, skulle vara griimmt kul, + att hela familjen älskar deras musik, passar perfekt då.
ni måste lyssna på dem. så nu har jag skrivit av mig a little bit!
opuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0