TOMTEN KOM OCH GICK!

Sitter här proppmätt och helt slut.
Ätit så mycke mat att jag tror jag spricker snart,hade klänning idag och trodde den skulle gå sönder för så mycket mat! hihi..
Haft en super mysig jul och bästa presenten var att farfar delade den med oss,du är bäst!
Fått mycket fina presenter fick nästan allt jag ville ha,högtalare till datan,presentkort på make up store,smink,naglack,smyckes skrin, trisslott,tuggummi(haha),pengar & skidjacka!
Nu har nästan alla gått hem,mamma,pappa,farmor & Magnus sitter där nere. själv myser jag i mitt rum,hörs mer imorgon. ha en fortsatt trevlig dag!
Glöm inte att shoppa los imorgon på mellandags rea.
myskläderna åkte precis på. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0