MITT 2010 (DEL TVÅ)

sommarlovet drog sig mot sitt slut och jag började på gymnasiet,träffade underbara vänner och trivs som fisken
i vattnet påplusgymnasiet!
stylist är världens bästa linje och skolan är roligt väldigt ofta!
vann serien och DM nästa var SM spel! världens bästa tjejer!
åkte upp till stockholm och spelade SM match mot Aik efter ha vunnit båda hemma matcherna mot Lindö & Örebro.
matchen mot Aik var sjukt rolig,bra plan och ett bra lag, vi är ett av dem bästa lagen i sverige,inte illa enligt mig!
åkte upp till sälen för att lämna av syrran i stöten där hon jobbar!
Jag och Pappa passade på att åka i en av dem få backarna som var öppna i slutet av november!
Jag,mamma & linnea åkte till kolmården på höstlovet.
vi festade och levde livet.
underbart år,nästa ska bli bättre.
nyårslöften-sluta äta en massa onyttigt,godis och läsk
träna mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0