Lets do it

Bara för att en gång skull göra som alla andra..kan ju vara intressant eller tråkigt..de avgör ni! Jag skriver nu för de som är intresserade annars tack oh hej!
Om jag orkar oh har tid sattsäga!
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En nytagen bild på mig & tio faktapunkter om mig.
Dag 4 - Min bästavän.
Dag 5 - Det här saknar jag.
Dag 6 - Mina syskon.
Dag 7 - En sak jag ska göra innan jag blir 30.
Dag 8 - Mina drömmar
Dag 9 - Det här är jag beroende utav.
Dag 10 - Det sjukaste jag har gjort
Dag 11 - Min absoluta favorit låt
Dag 12 - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför.
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - Det här stör mig.
Dag 15 - Något olagligt jag har gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0