DAG 4 (Mina bästa vänner)

skulle nog kunna lägga upp 1340 bilder på oss men två får räcka.
Rebecka trygg är världens bästa vän verkligen,hur bra är hon inte igentligen? BÄÄST
vi har kännt varandra ganska länge igentligen,men de var när vi gick på navestad vi blev riktigt bra kompis,så glad att jag fann dig. Hon kan få mig att skratta,göra knäppa saker,när vi är tillsammans kan allt puckat hända.
Vi har massor saker gemensamt och har bara bråkat någon gång,såklart små tjafsar vi lite men vem gör inte de liksom? på skoj!
jag älskar henne av hela mitt hjärta.
Hon är så sjukt duktig och omtänksam på alla sätt,hjälper till när jag behöver,ställer upp när det är svårt,är sjukt duktig på att fota(vill ni ha bra bilder på er eller något ska ni fråga henne,helt klart)
Du är bäst vännen, mitt bex,min halva.love u!
världens bästa skåning helt klart.
Ebba Esko,du är helt fucking underbar.. Tänk att genom sportscamp kunna träffa sin bästavän genom en vecka.
Låter ju knäppt men jag och ebba kom så bra överens att man kunde tro att vi hade känt varandra hela livet.
Jag kommer aldrig sluta prata med dig/aldrig förlora kontakten.
Avståndet mellan oss är såklart ett stort problem,men sen när skolan är slut så ska vi träffas mycket mer.
Har träffat dig 9 gånger nu tror jag,alla gångerna har varit underbara.
Känt dig i 4 år? och du är så jävla bra.
Din personlighet,när man är med dig mår man bra.du får en att skratta,hitta på knasiga saker,stor kärlek till dig min fina vän! att jag saknar dig så hjärtat gör ont.
sommaren hos dig i år..var underbar.
du ställer alltid upp för mig,jag älskar dig hjärtat mitt. och är mycket glad att vi träffades. min fina esko svensson!

Kommentarer
Postat av: rebecka Trygg

*Gumman du är underbar! Började gråta nu (L) Du är bäst och jag älskar dig verkligen! <3<3

2010-12-16 @ 15:16:00
URL: http://rebeckatrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0