Dag 2 (mina rädslor)

Jaha..mina rädslor.. svårt
Något jag är extremt rädd för är väl mörker,tycker inte om när det blir mörk ute.
Tänker alltid att något ska hända,att någon följer efter mig eller så.
Ibland hjälper det inte ens med att jag går med kompisar,rädd iaf!
Mörker inomhus är inte så roligt,vinternsmörker kan skrämma skiten ur mig.
Därför jag tycker om att det är så ljust jämt på sommaren, passar perfekt.
Ormar,spindlar,alla småkryp är inget för mig!
Skräckfilmer ska man absolut inte se med mig,kan knappt se beck utan att jag blir rädd..
Som när jag såg paranormal activity 1 sist så sov jag i linneas rum i två nätter med henne! jag var skiträdd!
Finns ju mycket jag är rädd för,en fegis är vad jag är.
Men de här är nog mina största!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0