Dag 1 (lite om mig själv)

Heter Karin Svensson,16 bast.fyller 17 i april.
Går på Plusgymnasiet med linje stylist,vill såklart jobba inom det området när jag blir stor,make up artist eller något sånt trevligt.
Bor med min mamma & pappa hemma i en vila i smedby,har en stora syster som har flyttat hemifrån..(sälen)
hon är 19,i Februari 20 bast.
Har spelat fotboll sen jag var 6 år i smedby ais,vi har väl vunnit de mesta som går..eller väldigt mycket.DM,cuper,serier,har kört SM(ett av de bästa lagen i sverige)
Dansade även när jag var liten,men de fick ja lägga på hyllan för fotbollen.
Gick tre år i fotbollsklass med en underbar klass.
På fritiden tränar jag,shoppar,festar,umgås med vänner oh sover..samt pluggar om ja är på de humöret..
Har sjukt underbara vänner som alltid ställer upp..Är alldeles för shopping beroende..synd att studiebidraget inte räcker till!
skulle behöva ett jobb,men de har ja varken tid eller ork för.Ibland jobbar jag hos faster på maxi oh tjänar lite kosing.en femhundring eller ibland mer. räcker gott oh väl som jobb för mig.
Tycker om vinter oh sommar lika mycket,älskar jul oh tycker nyår är överskattat.
Skidor oh snö är verklign min grej(när jag blir stor ska jag bli skidlärare ..precis som syrran)
Hatar skräckfilmer,mörker,negativa människor & fisk.
Tacos är väl favorit maten,helt såld i saltgurka med.
Reggae är min musik smak men lyssnar också gärna på dansband oh oscar linnros.
Kalle baah är absolut en favorit.
Är en väldigt morgon & kvällstrött människa,kan sova hur mycket som helst..
En positiv,trög,full av energi,gillar spontana saker,annorlunda humor..karin i ett nötskall.. (nötter är jag föresten allergisk mot)
LITE om mig.. hoppas ni kan lära känna mig lite mer nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0