PLUSGYMNASIET!

gårdagen: Förkrök hemma hos moa,med becka,rerre,moa & vendela.
åkte till stan runt tio, gjorde ytligare en tatoo,och sedan gick vi till karusellerna. jag och vendela gick omkring lite medans de andra åkte(jag mådde för illa för de) sedan blev de lite godis,marknad,kompisar,donken, och massa trevligheter. åkte hem runt halv två. underbar kväll med världens bästa tjejer. dock så mår man som man förtjänar idag. bra start till skolan där..

idag: vart på stan köpt nya väska. ska leta efter papper som måste fyllas i tills imorgon. papper om datan, som ja inte hittar. panik. sedan ska jag cykla ner med becka & kolla match med rerre. blir att fixa allt tills imorgon idag, för imorgon börjar jag gymnasiet. wieeee. kan inte förstå det. jag är extremt nervös :o

bilder sen helgen.

HUGS


TATOO


RIX FM. FRU!


Världens bästa musik!


kalle baaah <3


kalle baaah.


snyggt sikan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0