OKEJ TJEJER NU ÖVERDRIVER VI!

Mysig dag på stan med mamma,vi fika och köpte ett par skor åt mig. behövdes. svarta converse(vet att massor har såna skor) men de är fan snygga och sköna, oh jag bryr mig inte! sedan tog vi en smaskig fika och pratade om allt. massa mys. älskar min mamma.
denna dag är den bästa på länge. fyfan vad glad jag är.läs inlägget nedanför!
sedan bar de av mot träning..riktigt skönt & rolig träning. oaa magnus. jag ska snacka mer jag lovar. hähä :p
måste bara säga att albas kroppsfint var fan den snyggaste på länge. innnan hon fått bollen oh allt. hähä. de roligaste på länge..
idag överdrev vi oh snackade hela tiden.. sånt som behövs


nu sitter jag och kollar på tv med mamma.

HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0