MINUSGYMNASIET!

minusgymnasiet japp! ;D hihi.. näe.
idag ringde kungsgård, de undra om ja ville börja deras linje stil och trend. hade du frågat mig de för typ en vecka sen hade svaret varit JA, men nu vet jag inte. börjar gilla min klass,kompisarna och allt. trivs ganska bra nu.. så beslutet är mycket svårt, har tills på måndag på mig. :o
idag har vi nollats? lekt lekar med tvåarna. mitt lag vann. bästa. haft en mysig stund på stan med alexandra och emma med, de var roligt.
kollat när becka har blivit mosad och blöt av några treor, mycket roligt.
ska på tjej kväll igen. ganska så mys.
orkar inte skriva mer nu.
pussis.
en glad karin..

Kommentarer
Postat av: Noemi

Byt inte :O! va kvar i vår klass Karin :D du säger själv att du håller på att trivas :D

2010-08-27 @ 18:50:09
URL: http://nnoeemii.blogg.se/
Postat av: karin

det är ett svårt beslut. lutar åt att vara kvar! men vi får se. trivs faktist med tjejerna + oscar. men vi får se.

2010-08-27 @ 23:59:10
URL: http://ksvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0