MASSA-GE

idag har vi haft massage.. emma massera mig och jag tvärtom. läskigt att vi trodde hon hade hallsflus i nacken. scary :o ( var nog inte det )
sedan har vi gjort engelska prov,haft rast och gjort övningar.. fick se kursplanen för detta år. ser himlans bra ut!
sedan gick jag och becka på stan,snackade lite skit. hihi nädå. men de var mys.vi ska se film sen, ja ska massera henne. hoppas de går bra ;)
imorgon börjar jag halv ett och slutar vid kvart över ett. ska få min dator sen dra mig hemmåt. ååh vilken jobbig dag ;D
kusin är tydligen i norrköping. kanske ska besöka henne med.
hare fint.




ååh. imorgon är du miiiiin. från och med nu ;D hhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0