FÖRSTA DAGEN PÅ PLUSGYMNASIET

... och jag var så nervös. tur att jag hade sällskap med rerre,gjorde mig lite mer säker. började med att vi nästan missade att gå av på rätt hålplats och blala :D hah!
mitt klassrum heter stockholm. och där gick vi in och där satt massor tjejer, runt tjugo. roligt med två killar i klassen, tufft gjort!
vi fick lite info och sånt. mitt schema är soft.slutar inte tre en ända dag, sovmorgon till halv elva på tisdagar. woho.sedan alla fredagar har vi hantverk, pill med naglar,smink ,hår & allt.gu vad ja längtar!
plusgymnasiet var en mysig skola,och fräsch. tror jag kan trivas där.
liksom hur många har massagestolar på en skola, däni ;)
tur att fyra snälla tjejer ville snacka med mig, eftersom jag inte kände någon. tack tjejer.
imorgon har ja mitt första matte & svenska prov. wish me luck ;D
nu ska sjuklingen sova. kram.. eller inte idag.


Kommentarer
Postat av: Amanda Bastiaans Lindgren

fick ni typ presentera er var och en inför klassen typ eller hur gick det till? jag börjar i morgon är skit nervös! :(

2010-08-23 @ 19:20:31
URL: http://amandabastiaans.blogg.se/
Postat av: karin

alltså nej vi blev upproppade. antar att du vet hur de gick till eftersom du börja idag. men vi fick iaf presentera oss i små grupper. helt ok!

hoppas du ska trivas och lycka till:D

2010-08-24 @ 16:20:55
URL: http://ksvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0